Loetletud garantiitingimused on aluseks Külluse vesi OÜ (edaspidi ka: Müüja) poolt müüdavate toodete ja osutatavate teenuste garantii andmisel ja garantiiküsimuste käsitlemisel.
Müügigarantii on Müüja (müügigarantiiandja) kohustus tagada toote või teenuse vastavus kokkulepitud nõuetele garantiiperioodil. Garantiiperiood on ajavahemik, mille jooksul kehtib müügigarantii.
- Müüja toodete puhul kehtib garantiiperiood 5 aastat eeldusel, et toodet hooldatakse regulaarselt ettenähtud intervallidega (6–12 kuud olenevalt üldvee kvaliteedist).
- Garantiiperiood algab toote üleandmise kuupäevast ja üleandmisakti allkirjastamisega.
- Müüja garanteerib, et toode vastab valmistamise hetkel kehtinud tehnilistele nõuetele. Nõuetele mittevastavuse korral kohustub Müüja need omal kulul kõrvaldama.
- Garantii kehtib esitatud ostudokumendi või omandi koopia alusel.
- Garantii kehtib edasi toote omaniku vahetusel, kuid sellisel juhul peab garantii saaja esitama info, mis võimaldab ostu toimumist tuvastada/kinnitada (nt paigaldusaadress, ostja nimi).
- Kasutatud toormaterjalidele ja tarvikutele, mille tootja ei ole Müüja, kehtib nende tootjate poolt kehtestatud garantii.
- Müüja garantii alla ei kuulu järgmised juhtumid:
7.1. Toote paigalduse teostaja ei ole Müüja. Kui paigaldus on teostatud teise ettevõtte või ostja enda poolt, läheb vastutus toote olukorra ja teostatud teenuse eest üle teenuse teostanud ettevõttele või ostjale.
7.2. Ostja ei ole Müüjat teavitanud toote puudustest mõistliku aja jooksul vastavalt kehtivatele Tarbijakaitseseadustele.
7.3. Ostja ei tee vea/puuduse kõrvaldamiseks koostööd, jättes esitamata vajaliku lisainfo ja tõendusmaterjali (fotod, videod jms.) ning ei esita reklamatsiooni.
7.4. Toote aluspind või kandekonstruktsioon, millele toode on paigaldatud, on liigutatud, deformeerunud, kokku vajunud või muul viisil muudetud, sh garantiiperioodi vältel tehtud täiendavad parandused, ümberehitused (nt sanitaartehniliste või elektriliste muudatuste tegemiseks, põranda või seintega seotud viimistlustööd, mille tegemine eeldab süsteemi ajutist ümberpaigutamist) ja/või täiendused. Selliste remonttööde ja muudatuste tagajärjel tekkinud muutuste ja kahjustuste eest vastutab ostja.
7.5. Müüja ei vastuta toote mõõtevigade eest, mis on toodetud ostja poolt esitatud mõõtude järgi.
7.6. Vääramatu jõu (üleujutus, orkaan, maavärin, piksetabamus vms) tagajärjel tekkinud kahjustused.
7.7. Ekspluatatsiooni käigus tekkinud kahjustused ja/või defektid, mis on tingitud kasutus- ja hooldusjuhendi nõuete eiramisest (kokkupuude äärmuslike temperatuuridega, ekstreemsete ilmastikutingimustega, füüsiline või keemiline väärkasutus, kokkupuude hapete või leelistega, ebapiisava hoolduse tagajärjel tekkinud määrdumine ja kahjustus, lõikamise, kriimustamise, kokkupõrke, löögi või muu tugeva jõu tagajärjel tekkinud mehaanilised kahjustused jne).
7.8. Ostja poolt lisatud detailide või konstruktsiooni muutmise tõttu tekkinud kahjustused Müüja toodetele.
7.9. Garantiiaja ületanud tooted.
7.10. Toote eest ei ole täies ulatuses tasutud.
7.11. Puudused, mille kohta ei ole esitatud reklamatsiooni.
7.12. Puudused, millest on ostjat tootmise või paigalduse käigus informeeritud ja mida ostja on aktsepteerinud üleandmisaktiga. - Garantii korras toimub vea/puuduse kõrvaldamine ühel alljärgneval viisil ja loetletud järjestuses:
8.1. Vea/puudusega detaili või paigaldusvea parandus ostuhinna vähendamiseta;
8.2. Vea/puudusega detaili ümbervahetamine ostuhinna vähendamiseta (Müüja katab toote ümbervahetamisega otseselt seotud kulud – detail(id), paigaldus, torutööd, vajadusel);
8.3. Vea/puudusega toote ostuhinna osaline vähendamine, kui punktides 8.1 ja 8.2 mainitud kõrvaldamise viisid või ümbervahetamine ei ole otstarbekad;
8.4. Paigaldusvea korral paigaldushinna osaline vähendamine, kui korduv parandus ei ole andnud soovitud tulemust. - Garantiinõude esitamisel on ostja kohustatud esitama täidetud reklamatsiooniakti koos vajaliku lisainfoga ja ühiselt mõistetavate tõendusmaterjalidega (fotod, videod jms).
- Müüja annab reklamatsioonile vastuse 15 kalendripäeva jooksul, keerulisema tehnilise ekspertiisi vajaduse korral pärast selle tulemuste selgumist.
- Garantii korras välja vahetatud või parandatud toote/detaili garantii kestab vastavalt punktis 2 sätestatule.
- Kõik väljavahetatud detailid, osad või toode tervikuna lähevad üle Müüja omandusse täiendava tehnilise kontrolli teostamiseks.
- Garantii kehtivuse ajal fikseeritud vigade/puuduste kõrvaldamise korraldab Müüja.
- Parandust või hooldust vajav toode peab olema puhas. Täiendava puhastus- või hooldustöö vajaduse ilmnemisel kannab selle kulu toote omanik.
- Juhul, kui toode on tellitud ostja ukseni (ilma paigaldusteenuseta), on ostja kohustatud saabunud toote kvaliteedi ja koguse üle kontrollima vastuvõtmise ajal ning fikseeritud mittevastavused Müüjale edastama hiljemalt 3 tööpäeva jooksul koos ühiselt mõistetavate tõendusmaterjalidega (pildid, videod jms).
- Transpordil tekkinud kahjustused tuleb ostjal fikseerida vastuvõtmisel. Pärast vastuvõtmist läheb vastutus toote olukorra kohta üle ostjale.